الجمعة، 2 سبتمبر 2022

خطيبي والنيك...قصص حب

 خطيبي والنيك...قصص حب

صور سكس - صور سكس متحركة - صور نيك - نيك متحرك - صور سكس متحرك - صور كس - سكس كوري - سكس هندي - بزاز كبيرة - سكس ممرضات

قصص حب - انا عمري 20بدات في الجنس مع خطيبي بدآ بتقبيلي ومص صدري وشلحني ثيابي وبداآ يده تتحس جسمي الذي لم يصيبة احد قبل ذلك سوى يدي انا عندما كنت استحم وامارس العادة السرية وعندما وصل الى كنزي الغالي بدآ في مصة ولحسة ولعقت وجعلني افقد وعي من كثر ما مص ولحس بظري وكسي ولقد وصلت الى نشوتي وبلعت كل ما انزلت من ماء

موقع سكس مترجم - سكس اجنبي - انجيلا وايت - سكس مايا خليفة - سكس اخوات مترجم - اخ ينيك اخته مترجم - سكس شيميل - سكس شيميل مترجم - سكس امهات مترجم - نيك امهات مترجم - سكس جماعي مترجم - موقع سكس - افلام نيك عربي

وفي اليوم الثاني في بيته وهكذا بداآ معي ممارسه الجنس وعلمني كل الطريق من الحس والمص والعب وكيف اخرج شهوتي وبعد ان استمرت علاقتنا الجنسيه وتعلمت منه كيف اعبد جسدي وتعلمت منه فنون المتعة \ واصبحت لا استغني عنه ابدا وعندما كانن يتاخر عني كنت انا من يبحث عنه وفي مرة من المرات وكنا نمارس الجنس مع بعضنا البعض

وانا الحس له قضيبه قال سوف ادخل زبي بكسكي الحار فقلت له بانني عذراء لا اريد ان تفتحني فقال لا تخافي فدهن طيزي بفزلين ودهن قضيبه وبدآ بادخاله في طيزي من الخلف

موقع سكس - سكس عربي - سكس اجنبي - صور سكس - سكس امهات - سكس اخوات


ولقد صراخ من الوجع والام ولقد المني كثيرا في اول الامر ومن ثم بدات اشعر بمتعة مع الالم وانا اصيح اة اي اي اةةة اي اي اةةة وبعد نصف ساعة تقريبا اخرجه وبدآ يلحس

لي كسي حتى انزلت مرة اخرى وقلت له افتحني لآاستطيع التحمل اكثر فتحتني من كسي يالها من نشوه رائعه لاتوصف احب السحاق والحب السكس بجنون

سكس جديد - افلام سكس - افلام نيك - فيلم سكس - سكس محارم

الخميس، 4 نوفمبر 2021

جارتي الميلف البيضاء عايزة تستخدم الكمبيوتر في اوضتي وأشياء اخرى

 جارتي الميلف البيضاء عايزة تستخدم الكمبيوتر في اوضتي وأشياء اخرى

كان لى جارتي الميلف داليا 45 سنة انسانة راقية جدا جسمها تحفة زى جسم هياتم الممثلة بالظبط. تعمل في مركز مرموق وهى شخصية جادة جدا تتكلم في حدود وتضحك في حدود.من ساعة ما عرفتها اتمنيت انى امارس معاها الجنس بس عمرى ما تخيلت ان دة ممكن يحصل غير في الخيال فقط. وفى يوم كانت راجعة من الشغل وكنت انا نازل من البيت قابلتها على السلم وسلمت عليها وانا نازل فوقفتنى وقالتلى انها عايزة تنزل حاجات من على النت عشان انا عندى وهى تستعمل النت عن طريق التليفون العادى والحاجات دى مش عارفة تنزلها من عندها لان النت بيفصل كل شوية فرديت عليها وقلتلها تحت امرك اى وقت تحبى. وكنت وحدى في البيت عشان مرزوجتى مش موجودة، عند اهلها في محافظة تانية. المهم قلتلها امتى تحبى وانا اسيبلك المفتاح وتستعملى النت لغاية ما ارجع. قالتلى هشوف واقولك ومشعرتش انها ناوية على اى حاجة. رجعت الساعة 10 بالليل ومجرد انىدخلت الشقة لقيتها بترن على البيت وبتقولى معلش اصلى راحت عليا نومة ولازم تجيب الحاجة دى ضرورى فقلتلها تحت امرك انا هنزل وانتى تعالى نزليها قالت لا لية تنزل انا واثقة فيك وبعدين انا مش هاخد وقت انا اسفة. فخبطت ولقيتها لابسة روب مش مبين اى حاجة ودخلت وعملتلها شاى وقعدت تستعمل النت وكنت محرج مش عارف لية فقالتلى أنت مالك قلقان لية كة أنت باين عليك خام اوى. استغربت من الكلمة

موقع سكس - سكس حيوانات - صور سكس - قصص سكس - سكس مصري - سكس عربي - سكس اجنبي - سكس محارم


 ورديت عليها قلتلها خام اية؟ انا بشتغل في السياحة من زمان ولى تجارب كتير بس انتى انسانة بحترمها جدا واعزها ولازم اكون كدة مش اكتر قالتلى يا شيخ انا كنت فاكراك لخمة ومالكش في الستات خالص. على كدة انا اخاف منك بعد كدة. قلتلها انا عايز اقولك حاجة بس متفهمنيش غلط … قالتلى قول هفهم صح. قلتلها انا…. وقبل ما اكمل قاطعتنى وقالتلى …. عارفة انك معجب بيا من زمان وكنت بلاحظ دة عليك مانا ست ومش صغيرة برضو. قلتلها فعلا وانا في ذهول وكأن في باب اتفتح وانا على بعد خطوة بس مش عارف هدخل والا لا؟ لقيتها بتقولى …وعشان اقصر عليك المشوار انا كمان معجبة بيك مووووت بس انا بخاف عشان وضعى الاجتماعى، بس انا شايفة ومتأكدة انك انسان محترم ومش همجى. فما كان منى الا انى ثبت عنيا في عنيها وشعرت وكأنى شاب مراهق جواه احاسيس كتير مش مفهومة! لقيت عنيها كلها احساس ومشاعر لقيت نفسى ماسك ايديها وبابوسها بكل رقة ونعومة ونزلت هي على ركبتها بين رحلى وانا قاعد ولمست شعرها قعدت امشى ايدى عليه بهدوء رغم انى كنت هموت واكتشف كل ما فيها بس انا من النوع اللى بحب احسس الست انها ملكة تستحق التقدير. وابتديت ابوسها في شفايفها بكل احساس ونعومة لحد ماهجت مووووت فقامت وقفت وقالتلى انا هوريك اللى تتمناه واللى اتمناه رجالة كتير وماطالوهوش ففتحت الروب ولقيت تحته اجمل قميص نوم اسود قصير تحت كسها ووراك ملفوفة ومليانة وبيضا جدا جدا، وبزاز كبيرة اوى مليانة وخارجة من القميص. قمت حضنتها بقوة وقلتلها انتى عمرك ما هتندمى انى شوفت واخدت كل الجمال دة واخدتها من ايديها ودخلت على السرير وقلتلها نامى ووطيت وبدأت ابوس وامص صوابع رجليها اللى اكتر حاجة بحبها في الست، وفضلت طالع بلسانى على جسمها وجوايا اصرار انى الحس وادذوق كل حتة فيها لغاية ما وصلت لكسها وشفته ولم المسه لكن قعدت الحس حواليه وفجأة لقيت انسانة مختلفة خالص في قمة الهيحان ومسكت شعرى وتدوس على راسى عشان الحسه هو وانا عايزها تهيج زيادة، فقالتلى انا خلاص مش قادرة انا عمرى ماهجت كدة واطلقت صرخة قوية وهى بتقول نكنى نكنى انا كسى مولع نار نكنى وانا هبقى خدامتك في الجنس بتاعتك متناكتك وحدك والجنس معك، عبدتك وخدامتك. يالا نيييييييييييك. كل دة وما كنتش قلعت وكنت لابس قميص وبنطلون. لقيتها قامت حاولت تفك القميص ومستحملتش فشقته اتنين وفتحت البنطلون ومسكت زبرى وقعدت تمص كأنها جعانة وتشفط فيه وتلحس زى الشراميط وتقولى اية الزوبر ابن المتناكة دة؟ دة أنت مجرم. فطلبت منها توطى وطيزها ليا ووطيت انا وشفت اجمل وانعم واحلى طيز بيضا اوى اوى فتحت طيزها بايدى ولقيت فتحة صغيرة جدا وحمرا اوى وواضح جدا انها عمرها ما اتناكت فيها وقعدت الحس فيها لغاية ما تعبت وكسها كان مليان وبارز موت بين وراكها والبظر كله بره شفايف كسها وقعدت الحس فيهم لاكتر من 15 دقيقة رحت مدخل زوبرى في كسها وكان ضيق جدا وسخن اوى وغرقان عسل من كسها وفضلت انيك وهى تصرخ وتقولى اضربنى على طيزى اضرب وبقيت اضرب وكل ماتهيج تخلينى اضرب اكتر لحد ما صوابعى علمت على طيزها. وجاء دور طيزها فحاولت ادخل بعد ما لعبت بصباعى منفعش فجبت جل خاص بكدة وحطيت على طيزها وزوبرى ودخلته وكانت اول مرة تتناك في طيزها وبقت تتوجع وتهيج وبقيت اضرب فيها واقولها اتناكى يا شرموطة يا لبوة وكل ما اشتم واضرب تهيج زيادة وتدورت وبقيت انيكها ووشها ليا وهى تتناك وتقطع بزازها وحلمتها الوردى زى كسها ونمت على ضهرى وقعدت عليه وتطلع وتنزل وانا اعصر بزازها واضربهم اوى. ونزلتهم اليوم دة 4 مرات خلال 3 ساعات وهى خدت لبنى في طيزها وكسها وبقها وعلى بزازها وكانت تعشق كل نقطة في لبنى. ومن ساعتها وانامنتش شايف غيرها ولا بشبع منها وعملنا حاجات كتير جدا مجنونة. ولو جت فرصة ابقى احكى عليها ليكم. بس فعلا انا بعشق الست دى لكن الظروف فرقتنا بس ما زلنا بنكلم بعض في التليفون عدة دقائق كل فترة لانها سافرت للخارج مع زوجها وبنتها اللى محكتش عليها لسة.

افلام سكس حيوانات - سكس كلاب - سكس hd - سكس مصري جديد - سكس امهات - سكس خلفي - سكس مترجم - سكس 4k - نيك حيوانات - افلام سكس عربي

الخميس، 21 أكتوبر 2021

قصص سكس بلدي ام شادية وطيازها اللي مجننه الشارع

  قصص سكس بلدي جديدة لقحبة بلدي تلبس عبايات بلدي سوداء مخصرة وتعمل فيديوهات سكس ستان  عشان تفضي بيضان الشباب من اللبن

ام شادية دي ست فلاحة مربربه شوية و جسمها زي الجيلي وهي ماشية في الشارع طيازها بتلعب من ورا

غالبا لما بتبقي ماشية قدامي بلاحظ ان كل العيون في الشارع تتمتع باختلاس النظر لفرادي طيازها وهي بتلعب

اسمي جمال عندي 23 سنة وساكن قدام ام شادية وبالمناسبة كمان هي صاحبة العمارة اللي انا ساكن فيها

بنتها شادية اكبر مني بسنة ومتجوزة صاحب المحل اللي انا شغال فيه كنت بعشق شادية دي لما كنت صغير

بس بعد ما كبرت لقيت رغباتي اتغيرت وبقيت بعشق حاجه اسمها بلدي علي حق والست البلدي الملفاية هي بس اللي تملي عيني

واهم حاجه انها تكون حرمه علي حق متعرفش تمسكها علي السرير ازاي ولا تنيكها فين

وتكون شهوتها شديدة لما تنام معاها علي السرير تعرف تحلبك كويس وتطلع منك لبن يكفي كسها العطشان

وفي مرة ام شادية جت عندي المحل عشان تكلم جوز بنتها في وضوع بس هو كان بره

طلعت الموبايل بتاعها وطلبت مني انزلها كام اغنية علي الموبايل واظبطه ليها

وانا بقلب في الذاكرة بتاعت الموبايل لقيت فولدر غريب دخلت فيه لقيته مليان فيديوهات ولاحظت ام شادية عريانة في واحد منهم من الايقونة بتاعته

خدت نسخة من الفولدر في الكمبيوتر في نفس الوقت اللي بنسخ فيه الاغاني وبعد ما خلصت نقل

نسخته للموبايل بتاعي وحذفته من الكمبيوتر علطول وبعد ما روحت نقلتهم للكمبيوتر عشان اعرف اتفرج عليهم بمزاج

فتحت اول فيديو لقيته جودة عالية وطلعت فيه ام شادية فعلا وهي نايمة مع واحد معرفهوش اكيد زبون

في الفيديو دا كانت لابسه قميص نوم زي الشوال عشان يغطي لحمها المدملك من كل ناحية بس مش قادر ولحم بزازها بردو مدلدل من كل ناحية متعة قصص سكس بلدي

الراجل كان نايم فوق السرير وفاتح فخاده ومدلدل زبرو علي السرير ولقيت اللبوة طلعت دهست زبرو برجليها في الاول

نزلت عليه مسكته بقوة وعصرته جامد خلته يصب المني في اول عشر ثواني وبعديها جابت حديدة طويلة ورفيعة

مسكت ظبرو وفتحت الخرم ودخلت الحديدة بخفة في اعماق قضيبه لحد ما لقيت زبرو بدأ يقف تاني

القحبة فضلت تحلب فيه مره تاني لحد ما جاب المني بتاعه تاني مره بس المره دي اتاخر يمكن ربع ساعة

رجعت تدخل الحديدة تاني ورجعت تحلب زبه تاني مره بس المره فضلت تتناك منه في وضعيات غريبة هي اللي مسيطرة فيها

مسكت الراجل من رجليه زي الفرخة وفتحتهم او بمعني اصح فشختهم عن بعض و زبه واقف في النص قدامها

قعدت عليه لحد ما دخلت زبه في كسها وفضلت طالعه ونازلة علي زبه الراجل كان هيموت تحتها من الشهوة

وفضل يقذف مني حسيت انه خلص البيضان بتاعته من اللبن ومش هينزل لبن تاني في حياته

وفي نفس اللحظة لقيت زبي انا كمان بيجيب الحليب من شهوتي علي الفيديو الجاحد دا للوليه الشرموطة ام البت المتناكة

لان في الفيديو اللي جنبه لقيت شادية كمان مع امها بيلحسو في زب واد عريض زي الحيطة وزبه طخين اوي

مسك البت وامها و فشخهم علي السرير كنت فرحان اوي وانا بشوف الفيديو حسيت انه بينتقم للراجل ف الفيديو اللي قبله

تاني يوم روحت المحل وانا هناك لقيت شادية وامها جايين علي المحل وبيستأذنو الواد عشان تروح لخالتها

طبعا دا كله كدب انا كنت واثق انهم رايحيين لزبون ويمكن كمان يكون الواد الفحل بتاع الفيديو اللي فشخهم امبارح

وقت النيك قد حان

قررت اروح وراهم واشوف هما رايحين فين بالظبط عملت نفسي تعبان جدا واستأذنت وسيبت الشغل

ومشيت وراهم لقيتهم دخلو في بيت 3 ادوار ومفيش فيه غير شقة واحدة اللي ساكنه في اخر دور

استنيتهم في بير السلم لحد ما نزلو وسحبتهم علي الشقة اللي تحت كانت فاضية ومفيش عليها باب

فتحت الفون ووريتهم الفيديوهات و الصور عرفو اني اصطادتهم و استسلمو ليا خوفا من الفضيحة اللي ممكن اعملها

خليت الشرموطتين قعدو علي ركبهم تحت زبي وطلعته وحطيتو بين وشوشهم ومشيته بكل هدوء علي شعرهم

ام شادية طلعت لسانها و بقيت تمشيه براحه علي راس زبي والبت تمص في بيضاني رفعت شادية من شعرها

فضلت ابوس فيها وامها تمص من تحت وانا امص في لسان بنتها من فوق

خليت القحبة ام شادية تقلع العباية بتاعتها وفرشتها علي الارض ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجولها لفوق

فتحت كسها وخليت بنتها القحبة تمص شفرات كسها قبل ما انيكها

طلعت زبي ومشيته علي طيز شادية بعد ما قلعتها البنطلون و حشرته في خرم كسها من ورا

نزلت نيك في شادية لحد ما جبت اول مره لبن غرقت كسها و نزل علي فخادها كمان

طلعت شادية وقعدتها علي فم امها الشرموطة ونزلت انيك في كس اللبوة كان واسع اوووي من كتر النيك لحد ما جبتهم فيها

 

ولحد دلوقتي وانا مازلت بنيك في شادية وامها البلدي

موقع سكس - موقع سكس | صور سكس | سكس حيوانات | سكس مصري | افلام سكس | سكس عربي | سكس امهات | سكس 4K | سكس مترجم | سكس لانا رودس | افلام نيك مترجمة | مقاطع سكس حيوانات

الاثنين، 18 مايو 2020

قصص سكس : في غرفة النوم مع والد صديقتي الجميل

قصص سكس : في غرفة النوم مع والد صديقتي الجميل

كان يوم الجمعة فخرجت أنا ورهف أعز صديقاتي لعمل شوبنج من المولات طوال اليوم لأنها ستحتفل ببلوغها عامها الثامن عشر. كان يومنا يوم كله يخص البنات و كذلك ليله فسنقضيه مع أصحابنا للأحتفال. ابتعنا من الخارج ثياب جديدة سكسية وذهبنا عن الصياغ و ابتعنا خواتم ذهب. لما عدنا إلى بيتها هرولنا إلى الطابق الأعلى إلى حيث غرفتها فقلت لها مسرورة مبتهجة:” أنا هاقيس الفساتين دي وأنتي كمان يلا قبل ما صحابنا يجيوا..” أجابتني:” فكرة بردو وبالمرة نأخد شوية صور بالكاميرا بتاعتي…” تجردنا من ثيابنا فأبقينا فقط على الملابس الداخلية وراحت تلتقط لنا صور سكسية جدا بأوضاع وقوف وجلوس مثيرة سكسي باللانجري. كنت أنا أرتدي تنورة حمراء قصيرة ضيقة وبوت طويل فوق الركبة و بوش آب برا. كذلك صديقتي المفضلة كانت تلبس فستان صغير ضيق قصير وليس تحته أي لانجري. كذلك التقطنا صوراً بتلك الملابس السكسية ونحن ننحني و نصرد للكاميرا مؤخراتنا ونتظاهر باللعب في أنفسنا. ثم قررنا أن ننقلهم على الكمبيوتر حتى نطبعهم. خلال ذلك والطابعة تعمل سمعنا وقع أقدام تقترب منا فهرولت صديقتي إلى الحمام سريعاً لأنها لم ترد احدا من والديها ان يراها بتلاك الثياب و أنا لم أنتبه سريعاً فتمكنت فقط من الأنبطاح تحت السرير. لم اعرف أنني على ميعاد مع والد صديقتي الجميل يقبل شفتي يلعب في بزازي و يدخل زبه في كسي الصغير في غرفة نومه.
انفتح الباب و دخل بابا صديقتي الغرفة وقال:” صحابك على جي هنا في أي لحظة يلا بقا انزلي دلوقتي.” توقعت أن يغادر ولكنه دخل حتى ماكينة الطباعة التي كانت تخرج الصور السكسي لنا! راح والد صاحبتي يحدق فيها فرأيته يحملق في صوري و يبتسم فيراني و أنا منحنية فوق السرير. أطال النظر إلى الصورة ثم اعاد وضعها وخرج من الغرفة. لم أكن لأصدق! هل رآني جميلة وسكسية؟ أما أنا فدائماً رأيته جميلا مقسم الجسم وسيم سكسي مع أنه يكبرني بضعف عمري. فهو طويل و معضل الجسد بشعر بني. وهو وسيم سكسي ذكي. كذلك هو معلم وأنا كم تخيلت خيالات سكسية عنه وهو يعطيني درسا خصوصيا فأرى والد صديقتي الجميل يقبل شفتي و يلعب في بزازي و يدخل زبه في كسي الصغير فيمتعني!
. وصل جميع أصحابنا وكنا في هرج و مرج ولكني كنت مشغولة الفكر بوالد صاحبتي. قررت أن أتسلل لأرى ما يقوم به. حبوت على ركبتي ويدي حتى الصالة ثم سمعته يتحدث إلى زوجته بالطابق الأرضي. تسللت خلسة إلى غرفته وظلت أنظر حولي فإذا به يمتلك سرير بحجم كبير بمرتبة متأرجحة ودولاب مليان بالملابس. ثم رأيت صندوقا أسفله فمددت يدي كي أفتحه فشهقت إذ رأيت صوري داخله!! “ أحم..” هكذا سمعت من خلفي والد صديقتي وهو يتنحنح فقفزت فزعة وسقط من بين يدي الصندوق وقلت معتذرة محرجة:” أنا آسفة أنا بس يعني…” قال وهو يغلق الباب خلفه و يدنو مني:” لا عادي…انا عارف كنت بتعملي أيه.”

بعبوص - سكس مترجم - سكس اجنبي - سكس اخوات مترجم - افلام نيك مترجم - سكس جماعي مترجم - سكس محارم مترجم
ثم عاد وقال:” أرجو أنك متعارضيش على وجود الصور دي لأنها بصراحة عجبتني أوي..وو وأثارتني كمان..”لم اكن لأصدق هل كان ذلك حقيقاً؟ ساعتها أحسست بالبلل يكسو كسي ومياهه تتقاطر. قال والد صديقتي:” انت حقيقة بنت جميلة…: فقلت اشكره خجلة:” ميرسي وأنت كمان مش وحش يعني…” حاولت أستجمع شجاعتي. ابتسم لي ثم ألقى نظرة على الفراش ثم مشى إليه وربت فوق شعري. ثم أنه دنا مني ولثمني من شفتي ثم قبل عنقي ثم كتفي و صدري. ثم فك أزرار قميصي وألقاه عني خلفه. كنت فقط امامه بالبرا و تنورة قصيرة. قبل بزازي ببطء في البداية ولكن بشدة اكثر. ثم فك مشبك ستياني وألقاها عني كذلك عاضا حلمتي وماص فيهما بقوة. كان يأن وهو يداعبني ويفرشني ثم أخبرني أن أنحني كما في وضعية الصورة ففعلت. ثم راح ينزل بشفتيه ليقبل ظهري ثم بيديه ليخلع عني التنورة ويدس يده هنالك بين فخوذي. لم أكن أرتدي كيلوت فلمست اصابعه منطقتي المبللة فصرخت. راح يبتسم ثم برفق يدلك شفرات كسي ثم يدس أنامله داخله لإعلى و أسفل فقال لي:” أنتي سخنة و كمان رطبة….” قلت له "شكرا" ثم دفع بأصابعه إلى أعلى وإلى أسفل بقوة فكانت سوائلي تنزل بغزارة من كسي ثم توقف وظلت أصابعه داخلي. كنت في غرفة نوم والد صديقتي الجميل يقبل شفتي يلعب في بزازي ويلعب في كسي ولما يدخل زبه في كسي الصغير كما سيفعل بعد قليل. شعرت بمتعة كبيرة وهو يضربهم داخلي فأطلقت آهات كبيرة وهو يلعب في شعري. أخرج أصابعه بعد ذلك وراح يلعقهم وينظفهم. كنت شبقة داعرة. سحب عني تنورتي ورفعني وبسطني فوق السرير وفتح ساقي. ثم راح يلعق كسي برفق حول كس وفيه ببطء وقد اتخذ طريقه إلى داخلي بلسانه. دفعه دخولا وخروجا وراح يلعقني. شعرت بشعور طاغي من اللذة و أخذت أعض شفتي وأسأله ألا يتوقف. كان يدور في دوائر فوق بظري بلسانه حتى لم أعد أحتمل. كانت تأتيني اللذة فتوقف. ثم خلع قميصه و جينزه وأمسك زبه المنتصب فرآني شهقت! كان ضخما كبيرا طويلا! راح يحككه بين شفرات كسي هبوطا و صعودا ويسألني:” حلو كدا….عاجبك اللي باعمله….” أخبرته نعم جميل جدا ولكن أريدك أن تنيكني بطيزي بالأول لوسمحت

سكساوي - سكس اجنبي - سكس سوداني - سكس فرنسي - سكس امريكي - مقاطع سكس - صور سكس متحركة - سكس لبناني
و استمرينا في احلى سكس نيك ساخن انا ووالد رهف حيث قمت امامه و انا عارية تماما و ارى زبه الشبيه بالسيف واقف و مشهور امامي بعدما رضعته و هيجته ثم درت و انحنيت و طلبت منه ان يدخل زبه في طيزي و انا افتح له فلقاتي بيداي . و نسيت انه رجل مسن و له خبرة في النيك حيث بصق على فتحتي عدة مرات و دهن زبه بلعابه و مسح كفه على الزب حتى توزع اللعاب على كل زبه ثم بدا يدخل الرأس و انا اتاوه اه اي اي كلما يدفع زبه و لم اكن اتألم و لكن كنت خائفة من ذلك الزب الكبير جدا ان يسبب لي تورم في فتحتي لكن والد رهف كان يدخل و يخرج زبه ويبصق على يده و زبه ويمسح الزب حتى يبلله ثم يحاول ادخاله

ثم اصبح زب والد رهف مبلل و لزج جدا و ادخله في طيزي من دون ان اتوجع و انا في سكس نيك ساخن جدا حيث ادخله كله وانا لا احس الا بتحرك الزب في طيزي من دون اي ألم و كأنه ليس ذلك الزب الكبير السميك . و امسكني من مؤخرتي و هو يفتح طيزي و يباعد بين الفلقتين و يحركهما و ينيك نيك قوي جدا و انا اتاوه من المتعة اه اه اح اح اح و اشعر ان ذلك الزب اللذيذ كان يعطيني اجمل متعة جنسية في حياتي و انفاسه الساخنة كانت تهيجني و تجعلني اذوب معه و احيانا كان يضع بطنه فوق طيزي و اسفل ظهري و اشعر بثقله الجميل و انا على اربعة اطراف في الارض و هو على ركبتيه

كان والد رهف ينيكني سكس نيك ساخن جدا و زبه الكبير لم يؤلمني في طيزي و انا كنت اشعر بلذة كبيرة و اثناء النيك كان ينحني الي ليقبلني من الفم و الرقبة وانا التفت اليه و اشعر باحلى لذة جنسية مع زب والد رهف اللذيذ . ثم اخرج زبه كاملا من طيزي و سمعت صوت جميل جدا زيييييييط لما انسحب الزب من طيزي و شعرت بفراغ كبير جدا و ادخل اصابعه كلها الواحدة تلوى الاخرى في فتحتي و وضع زبه بين الفلقتين و راح يمرره صعودا و نزولاو حرارة الزب كانت تدغدغ طيزي و تشعل شهوتي اكثر مع تلك اللزوجة و الانزلاق الجميل في سكس نيك ساخن جدا و ممتع

ثم ادخل والد رهف زبه مرة اخرى في الفتحة وشعرت بها تتمدد امام ذلك الزب المثير حتى ادخله كله في طيزي و لحظتها صار ينيك بسرعة كبيرة و يحرك زبه بقوة في الطيز فهو سخن بقوة و بدات انفاسه تزيد و رعشته ربما كانت قريبة جدا . و كان يدخل الزب للخصيتين حيث خصيتيه ترتطم على كسي و هو ما كان يسخنني اكثر و يزيد في تهييجي و ارتفاع اهاتي الحارة اكثر و انا اتناك من والد صديقتي رهف في احلى و اجمل سكس نيك ساخن مع زبه اللذيذ جدا و صديقتي كانت غائبة و لا تعلم ان ابوها ينيكني و زبه في طيزي

صور كس - سكس شواذ - سكس زنوج - سكس جديد - سكس اسيوي - افلام سكس مترجمة - سكس اغتصاب

الجمعة، 15 مايو 2020

أم صالح الخدامة ونيكة كل شهر

اتعينت في شركة و انتقلت لمكتب تاني في الشركة ومسكت التعيينات
والمفروض اني اسجل الأسماء والعقود اطبعها وأمضى العمال
جه اول تعيين ليا ست فلاحة عندها سته وخمسين سنه وكام
شهر ... ما كنتش شوفتها جالي ورقها بس هي اسمها رضا

وبيقولوا لها ام صالح.
طبعت العقد وبعت ليها علشان تمضي عقدها
من اول ما دخلت حسيت انها مره ممحونة من طريقة الكلام
من المشية تحس انها جاية تتناك مش تشتغل نهائي
قعدت قدامي كانت لابسه حاجة كده زي جلابيه بس ضيقة
مبينه حجم طيزها وبزازها الكبار جدا فلاحة متظغطة صح
عرفتها على نفسي وانها هتشتغل في الخدمة عندنا في المكتب
فرحت اوي وقالت إن شاء **** تكون معرفة خير
جت تاني يوم علشان تبدأ شغل وبصراحة هي مثالية
بتيجي بدري وتنضف المكاتب بس تحسها بتكلم كل الناس
رجالة اكتر طبعا وتحسها ممحونة في طريقة كلامها رغم أنها متجوزه ومخلففة
عدت شهور وهي شغالة وبصراحة كنت عايز انام معاها
في يوم جيت المكتب بدري ومفيش حد في المكتب
دخلت ورايا بعد ظ،ظ* دقايق قالت هو حضرتك هنا.
طيب ممكن تطلع بره علشان اغير هدومي معلش
قولت لها ما تغيري عادي وانا مش هبص
شهقت وقالت يالهوي عيب يا استاذ ابراهيم
قولت لها مش هبص عيب عليكي وهودي وشي الناحية التانية اهه
قالت لي اتكسف يا استاذ اخرج علشان خاطري انت زي ابني اه بس اتكسف
المهم بعد نقاش خرجت شربت سجاره بره واتعمدت ادخل بسرعة تكون
لسه ما لبستش
دخلت اقول ايه خلاص لقيتها نصها اللي فوق لابسه سنتيانه بس
غطت بزازها وهي بتقول ياللا هوى عيب يا استاذ انا قد أمك ما تبصش
قولت لها وانا ببص على بزازها طيب أخلصي
قالت باخد راحتي في اللبس استنى شوية
خلصت وخرجت وهي خارجة اتعمدت اني اخبطها في بزها
سمعتها بتقول اي انت فيه ايه مالك
قولت لها بصراحة يا بخت ابوصالح بيكي
ابتسمت كده وراحت ماشية مكسوفة ونزلت كشك الخدمة بتاعها
اليوم ده ما عرفتش اشتغل كل اللي شايفه قدامي ازاي انيك ام صالح
جت تنضف المكتب قومت اتفرج عليها
لغاية ما خلصت ورحت واقف وراها واتعمدت احك في طيزها وهي حست
اتنفضت وقالت عيب كده يا استاذ ابراهيم
قولت لها بصراحة يا رضا انتي جامدة قوي وعايزه اللي يقدر جمالك
قالت لي انا قد امك عيب الكلام ده
قولت لها انا بقول انك حلوة وجامده هو انا بشتمك
قالت لي شكرا طبعا بس انت عايز مني ايه
قولت لها بصراحة عايز انام معاكي
شهقت كده ورجعت ورا وهي بتقول ياللا هوى
انا َمتجوزه وعندي عيال ده جوزي وأهلي يقتلوني
قولت لها وهما هيعرفوا منين
قالت لي انت ازاي عايز ده مني
المهم هربت من قدامي لآخر اليوم
تاني يوم جيت الشغل متأخر ولاحظت انها واقفة في الشباك
وبتبص كأنها بتقول هو فين مش هييجي ولا ايه
شافتني ابتسمت ولقيتها بتنضف المكتب والمره دي اتعمدت
تخبط طيزها فيا. وتقول معلش مخدتش بالي
خبطت تاني كان زبري بقى سيخ سمعت احلى احح في الدنيا
لامؤخذه يا استاذ
قولت لها مالك يا رضا فيه ايه
بعبوص - سكس مترجم - سكس اجنبي - سكس محارم - سكس محارم مترجم - سكس جماعي - سكس جماعي مترجم
قالت بصراحة كنت بفكر في اللي قولته امبارح
قولت لها ها أيه رايك
قالت لي بص انا عايزه أسألك سؤالين
قولت لها اسألي
قالت لما قولت يا بخت ابو صالح قصدك اني لسه بجمالي
قولت لها طبعا ورحت ماسك طيزها اتنفضت وانا بقول لها
ده انتي يتقال في جسمك ده شعر
قالت يالهوي حد يدخل علينا
والتاني طلب مش سؤال كنت عايزه فلوس
قولت لها وانتي بتاخدي كام
قالت الف جنيه
كنت لسه. قابض
رحت قفلت الباب بالمفتاح ورجعت لها
قالت ده انت مصمم بقى ومعاك قرش محيرك
قولت لها وانتي ايه غير رأيك من امبارح للنهاردة
قالت بصراحة كلامك هيجني ورحت لابو صالح هايجة
وقضيت ليلة سواد
مش عايزني خلاص جسمي بقى مش عاجبه
رحت ماسك بزازها وحضنها وقولت لها حمار مش بيفهم
لقيتها بتنزل تفتحت البنطلون وخرجت زبري.
وشافته وقالت يالهوي يا هيما ده هيفشخ كسي ده
قولت لها يعني ادخله يا مرره راحت قالعة العباية وشخرت وقالت
وهي بتحسس ع كسها وبزازها وهو انت مش عايز تركبه هنا
رحت بايسها بوسة سيحتها وبقت حته طريه في أيدي
قعدنا ع الكنبة العريضة اللي في المكتب بدأت ابوس فيها وفي بزازها
الكبار اللي زي الملبن الأبيض واقولها هتتناكي يا قلبي مني
راحت ماسكة زبري وقعدت تمص فيه انا ما استحملش وجتهم في بقها
ضحكت بشرمطة وقالت ايه ده بسرعة كده
قولت لها انت تهيجي الأسد يا لبوه
راحت واقفة وقلعت السنتيانه والكلوت وبدات تمص تاني لغاية ما بقى حديد
ظبطته ع كسها وبدأت انيك فيها نكتها شوية ووزلتها على الأرض وراحت هي نازله
على جنبها وانا وراها بنيكها كلابي وهي بتصوت وانا خايف نتفضح كتمت بؤها
جبتهم في كسها وشلت ايدي من على بقها
قالت حرام عليك ده انا قد امك تقطع كسي كده هروح ازاي دلوقتي
وانت فاشخني بس بصراحه جوزي ده زبره ما يجيش شعره في زبرك
قولت لها هو انتي لسه شوفتي حاجة ورحت جايب طيزها قدامي طيزها ملبن ابيض
ناعمة جدا ما اتلمستش كبيره جدا
ورحت مسخن زبري وهي بتقول لا بلاش ورا والنبي
بيوجع كنت دخلت حته ورحت كاتم بقها لغاية ما دخل خرمها
وبدأت تتعود
قعدت كتير بنيك طيزها وهي متمتعه وبتقول لو خرجته هقتلك.
هو انا ماينفعش اخليه في طيزي على طول
يا سيدي وتاج راسي نيك طيز لبوتك
جبتهم في طيزها نزلوا سخنين قالت اححححح
ده انت طلعت أسد
قولت لها وانتي طلعتي مراتي يعني لبوه كبيره
بس اتكيفتي صح
قالت بصراحة اتمتعت
اديتها فلوس وقولت لها كل ما جوزك يسيبك تعالى لحبيبك
راحت ماسكة زبري وقايله حاضر يا سيدي وتاج راسي
لبسنا وخرجت وبعدها بقيت بنيكها كل قبض علشان تتمتع
وتأخذ فلوس زيادة لغاية ما اتطلقت بقت بتاعتي بركبها لواحدي