الاثنين، 21 يناير 2019

مراتي تجيب صاحبها للبيت

مراتي تجيب صاحبها للبيت
مرة كنت قاعد بتفرج على التلفزيون بالبيت وفجأة تدخل مراتي راجعة من الشغل ومبينة مستعجلة. قالتلي يلا قوم حطلي الأكل أصل أيمن حبيبي هيجي المسا ويفضل يسهر معايا. قلتلها حاضر الغدا جاهز. بعد ما خلصنا الغدا قالتلي انا داخلة أنام شوية عشان أرتاح وبعدين أدخل استحم واجهز نفسي قبل ما يجي ايمن. قلتلها براحتك. قالتلي طبعا براحتي يا خول. أنا قمت نزلت جبت حاجة عشان الضيافة ولما رجعت لقيتها بتستحم. ونادتلي ادخل اغسلها ضهرها. وانا بغسلها قالتلي نضف كويس عشان ايمن يتبسط. قلتلها حاضر يا ستي. بعد ما خلصت حمام راحت داخلة اوضة النوم وبدأت تسشور شعرها وتحط مكياج. انا نسيت اوصفلكم مراتي سوسن. هي بيضا وطولها 165 ووزنها 60 وطيزها مربربة وجمال وشها يدوخ. وبعد ما عملت شعرها وحطت مكياج بقت ملكة جمال. شوية وبيبخبط الباب فتقولي قوم افتح. ففتحت لقيت ايمن على الباب فسلم عليي بايده واداني بعبوصه فيه وهو بينظرلي نظرة اهانة مع ابتسامة. لقيتها جت من الاوضة وهي لابسة لانجري اسود مبين كل رجليها وفخادها وداخل في كسها ومكسم على حلماتها وشفاف على جسمها ومزركش. أنا هجت خالص على منظرها. بس هي ما عبرتنيش وراحت هاجمة على ايمن ورمت نفسها في حضنه وباسوا بعضهم من شفافهم. وهي تقله اشتقتلك اوي يا حبيبي. وهو يقلها وانا بالاكتر يا مزة. بعدين بصلي وقلي ازيك يا خول. وكأنه كان قاصد يهيني قدامها لانها قعدت تضحك وانا حطيت راسي في الارض وقلتله الحمدلله يا ايمن. راحوا عالكنبة وهو لافف ايده على خصرها وقبل ما يقعدوا عالكنبة راح محسس على طيزها وهي باين انها مبسوطة اوي. ولما قعدوا بدأ يحسس على افخادها وهم بيقولوا كلام لبعضهم ما سمعتهوش. وبعدين مراتي قالتلي هاتلنا حاجة نشربها يا معرص. قلتلها حالا. رحت جايب البيرة ولما جيت احطها على الطاولة لقيتها قالتلي لا ما تحطهاش هنا. أيمن عندو فكرة أحسن. انزل على ايديك وركبك زي الكلب عشان نحطها عليك ونشرب. وانا ما قدرتش اقول حاجة ورحت منفذ اللي قالتهولي. وهي جت حطت رجلها على رقبتي وايمن ضربني على طيزي وقالي يا شاطر يا كسمك. وقعدوا يضحكوا عليي. بعد شوي لقيتهم نزلوا بوس ومصمصة وهي تدعك زبره من فوق البنطلون وهو ماسك في بزازها لدرجة انهم زقوني فالبيرة وقعت وجت عالأرض. فلقيتها راحت ضارباني بالقلم وتفت في وشي وقالتلي يا كسمك حتى طاولة مش عارف تشتغل. وهو قالها متيجي ندخل اوضة النوم احسن. قالت يلا. وانت يا معرص تعال وراي زي ما انت وراي زي الكلب. دخلوا اوضة النوم وانا على ركبي وايديا زي الكلب. وهي طلعت زبره وبدأت تمصه وانا بتفرج عليهن. وقالتلي تعال مص يا خول. مص الزبر اللي هينيك كس مراتك ديلوقتي. وانا بدأت أمص وهي تشدني من شعري وتدخل زبره اكتر في بقي. وهو بقا يمسك معاها وينيك في بقي وهي تبص في عيوني وتقلي بص في عنيا يا خول. وانا بقيت ببص في عينيها واشوف نظرات الاهانة ليا. وكل شوية تروح باصة على ايمن وتبتسمله. بعدين راح ايمن شايل زبره من بقي وحمل مراتي ولفها عشان تنام على بطنها ويدخل زبره فيها. لقيتها قايلة استنى عشان نحط الخول تحتنا عشان يلحس في كسي ويشوف زبرك وهو فاشخ كس مراته. جيت ارتميت تحتهم وانا زي العبد ما قدرش ارفض حاجة. وبدأ ينيك فيها وانا بلحس كسها وهي تقوله نيكني اكتر. وهو كان هايج اوي على اللي بيحصل وبينيك فيها جامد. ومع كده ما جابهمش بسرعة. فضل ينيك فيها حوالي نص ساعة وهو يحسس على بزازها وجسمها ويقولها انا بنيكك قدام جوزك اهو. وهي تقله ايوا نيكني وجيبهم جوا كسي عشان الخول دا يلحسهم من كسي. وهي جابتهم 3 مرات وهو بينيكها وانا نازل لحس. لحد ما بدأ يسرع اوي وهي تصرخ وتضرب فيا وتخرمشني. وكل ما زاد سرعته كل زادت ضرب فيا. وقبل ما يجي معاه بشوية لقيته قايل انا بنيييييك مراتك يا خولللللل. وهي تقله ايوا نيكني كماااااان. لحد ما جابهم في كسها وفضل مخليه جوا كسها شوية بعد ما جابهم. وهي تقله خليه كمان شوية. وبعد ما طلعه من كسها راح نازل لبنه على وشي وهي قالتلي يلا الحس كسي يا معرص. وبعد ما خلصت لحس كسها راحت نايمة جنب ايمن وهو حضنها. وقالتلي يلا جيبهم على روحك يا خول. قمت طلعت زبري وبدأت اضرب عشرة لحد ما جا على بطني وهم قاعدين بيضحكوا علي

افلام سكس
سكس مصري
سكس عربي
افلام سكس عربي
قصص سكس
سكس حيوانات
صور سكس
صور سكس متحركة
صور نيك
فيديو سكس
فيلم سكس
سكس محارم
سكس اجنبي
سكس هندي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق