الأربعاء، 14 أغسطس 2019

قصة عمارة النسوان 1

قصة عمارة النسوان 1

في البدايه القصه احداثها معظمها حقيقيه لكن بعض الاحداث خياله زي الاسماء والعناوين..،..،
اسمي حسام عندي حاليا 24 سنه طولي 177 ووزني 70 بشتغل....... مش مهم بقا مش هياثر في الاحداث لان معظمها في الماضي...... ، اسكن في عماره كبيره في احد احياء اكتوبر تتكون من 10 ادوار كل دور شقتين ما عدا اخر دورين شقه واحده في كل دور حكايه
لما كان عندي 8 سنين انتقلنا لاكتوبر ابويا كان شاري الشقه دي وبيشطبها اول لما خلصت سكنا فيها كانت تقريبا العماره فاضيه ما عدا احنا والدور الي تحتنا احنا كنا في الدور الرابع 
العماره كانت اعباره عن الدور الاول اوضة البواب ومحل كبير كان تاجير عربيات للافراح
والدور التاني كان شقتين كان عباره عن عيادة دكتور امجد دكتور اسنان والتانيه عيادة الدكتوره سهام مراته دكتورة عيون..
الدور التالت اول شقه بتاعة الاستاذ علي ومراته الجامده مني كانو عمرهم في الاربيعنات كده اتطلقو بعد كده وهي قعدت في الشقه لوحدها لانها مبتخلفش والشقه الي قصادها صاحبها مسافر ومراته بتيجي كل فتره تبص علي الشقه وتقعد يوم او يومين وتمشي
الدور الرابع بتاعنا كنا الاول واخدين شقه بعد كده خدنا التانيه عشان اخويا محامي وفتحها مكتب محاماه 
هكمل باقي الادوار في اخداث القصه قولت دول بس لانهم اول شقق سكنت في العماره 
اسرتي بتتكون مني انا وابويا وامي واخويا الكبير اياد 29 سنه والصغير هادي 15 سنه ابويا وامي محاسبين في شركه في القاهره وبعد كده انتقلو في فرع الشركه في البحرين من 4 سنين 
اول ما جيينا العماره من حوالي 16 سنه كنت لسه مش عارف حد ولا كنت بنزل الشارع غير مع اخويا الكبير حتي المدرسه كنت بروح معاه فضلت كده لحد ما دخلت الاعدادي ولحد ما بقا عمري 13 سنه كنت لسه مبلغتش طبعا في الفتره دي كنا اتعرفنا علي استاذ علي ومراته مني كنا بننزل نقعد معاهم لكان بيحبونا اوي لانهَم مش بيخلفو واغلب الاوقات كنت بنزلها انا لانها كانت مدرسة احياء فكانت بتذاكرلي علوم وانا في ابتدائي واعدادي طبعا كانت بتقعد معايا براحتا خالص بقمصان نوم عريانه خالص بحكم اني طفل قد ابنها يعني وعادي وهي كانت بتعتبرني ابنها فعلا كنت سعات كمان انزل ابات معاها لما جوزها يسافر وحتي وهو موجود كنت ببات معاهم عادي كنت ساعتها لسه صغير
مرت سنين علي كده لحد ما دخلت 2 اعدادي بدات مشاكل كتير بين علي ومني عشان الخلفه وضغط اهله عليه خلاه يطلقها وكتبلها الشقه باسمها عشان ميظلمهاش لانه كان بيحبها اوي 
زعلت طبعا مني جدااا من الحكايه دي ولما كنت انزل عندها كان بيبقا باين عليها اوي بس مع الوقت بقا نسيت شويه بس طبعا الي اتعودت علي حضن رتجل متقدرش تعيش من غير حضن يدفيها نسيت اوصفلكو مني كانت في الوقت ده حوالي 30 سنه كده طولها 160 ووزنها 70 بس جسمها كان جامد عامله زي الهام شاهين كده 
زادت مرات بياتي عندها حتي كنت ساعات اقعد عندها اسبوع كامل ولان اهلي دايما مشغولين وكان اخويا هادي لسه طفل صغير كان شاغل وقتهم فكان عادي بالنسبالي اني انزل عند مني براحتي حتي هي كانت بتطلب من امي اني انزل عندها وكانت بترحب جدا بكدا 
بدات تقرب مني اكتر وتتكلم معايا بحريه اكتر 
مني : اخبار الدروس ايه يا حس
انا :تمام يا طنط لسه هبدا كمان يومين انتي عارفه كنا اجازه بقا
مني : يا واد ما قولتلك بلاش طنط دي بقا بتحسسني اني عجزت انا اضغر من امك يجي بعشر سنييين ههههههههههههه
انا :هههههههه طب اقولك ايه يا طنط مهو مينفعش برضو انتي اكبر مني
مني :تاني طنط ههههه بص لما نبقا قاعدين مع بعض قولي يا مني عادي او يا مونمن ههههههههه
انا هههههههههه ماشي يا مونمن 
كنا ساعتها في الشتا كنا في اجازة نص السنه وكنا بقعد مع بعض علي السرير تحت البطانيه نتفرج علي التلفزيون في اوضتها ولما نيجي ننام كنت بروح انا الاوضه التانيه 
طبعا انتو مستنيين سكس ونيك بقا وحجات تحت البطانيه ههههههههه بس الجزء ده تعارف وتسخين كده للجاي في الاجزاء الجايه انتظروا الجديد في الجزء الجاي

افلام سكس
افلام سكس مترجم
افلام نيك
سكس محارم
سكس امهات
صور سكس
تحميل سكس
سكس جديد
نيك امهات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق