الثلاثاء، 14 أبريل 2020

اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

بعبوص - سكس مترجم - سكس - افلام سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - سكس مترجم - سكس عربي - سكس امهات - سكس اجنبي - سكس اخوات


اهلا انا اسمي ميدو 20 سنة بموت ف حاجة اسمها نيك عايش علشان انيك وبس وصارف فلوسي كلها علي النيك انا من عيلة مرتفعة الدخل الابن الاكبر لدي ابي اخواتي كلهم اصغر مني

ودي قصتي يوم الاحد الموافق 12/4/2020

طلعت علي اول شارع الكشك بجيب حاجة لقيت في بنت واقفة قمت واقف جنبها كانت عمالة تبص عليا ف استغربت طبعا اول مرة يحصل كدا اكيد مش عايزا تتناك اما بنيك بكونو شراميط مش بتوع اعجاب والبت جسمها ملهوش حل بزاز متوسطة مشدودة و طياز شبه كبيرة جسمها كان متسقم تقسيمة ولا تقسيمة بالورقة ووالقلم وشعر اسود حرير وبشرة بيضة زي اللبن لو تفيط النور هتنور ف الضلمة�� وعيون سمرا وواسعة اوي ومنخير صغيرة وحطة شعرها ورا ودنها وشكلها كان جميل اوي المهم فضلت تبصلي استغربت نيك او مرة يحصل قومت بصتلها ف عنيها قامت ضحكت استغربت اكتر واكتر المهم قولت اجمد قلبي واعملها كدا كدا مش هخسر حاجة قولتلها ازيك عاملة ايه قالتلي كويسة قولتلها اسمك ايه قالتلي نور قولتلها انتي عندك كام سنة قالتلي 15 قولتلها طيب قالتلي وانت عندك كام قولتلها 20 قالتلي و اسمك قولتلها ميدو قولتلها انتي رايحة فين كدا قالتلي رايحة عند اللبان الامين حتة جنبنا كدا بس كان فيه حظر قالتلي مستنية مامتها جاية من مدينتي كانت ف مشوار وهتعدي تاخدها هي اصلا كانت عند واحدة صاحبتها بتعمل البحث صاحبتها كانت ساكنة ف عمارة جنبي المهم بصراحة انا كنت علي اخري البت فرسة قولتلها طيب متيجي تستني مامتك فوق علي اما تيجي بدل اما انتي قاعدة ف البرد ومفيش حتي كافيه تقعدي فيه قالتلي طيب وانا استغليت الموقف ان مفيش حد من اهلي فوق باتو في الشقة التانية النهاردة علشان اقرب للمشوار الي كانو فيه المهم طلعنا الشقة فوق قمت قعدتها ف اوضتي لاحسن حد من اهلي ممكن يطب فجأة هما غدارين ويعملوها المهم قعدتها جوة اوضتي دخلت المطبخ جبت كبايتين عصير ودخلت لقيتها قاعدة علي السرير علي الموبايل قمت قاعد جنبها وقربت منها وانا نيتي شمال قولت لنفسي لازم انيكها بالعافية بالذوق هنيكها قمت بعد اما قعدت جنبها وشربنا العصير بصيت ف وشها وقربت لقيتها بتقرب بردو قولت خلاص هيا جاتلي علي الطبتاب قمت بايسها وفضلت اعضعض ف شفايفها وكانت احلي بوسة في حياتي تقريبا وقفشتلها وفضلت امسك طيزها وبزها وحطيت ايدي تحت البنطلون وفضلت ابعبص فيها واقفش ف بزازها البت 15 سنة بس جسم مرا وقمت قعدت اعض ف شفايفها ونمت عليها وخلتها تقعد علي زبي وبعد بتاع ربع ساعة تقفيش قمت مقلعها البنطلون مقولقمش البت كسها فراولة مش وردي ونضيف ولا شعرايا وخرم طيزها احمر زي الدم المهم قعدتها علي ضهرها زي الوضعية الفرنساوي وقمت نزلت لحس ف كسها الي كان مليان سائل كدا البت تقريبا هتنفجر من السخونة ولحست خرم طيزها وصوتها كان واطي تقول بشرمطة ااااه ااااه ااااه قمت مخليها مفنسة و لحست خرم طيزها خليتو واسع اوي ورحت قلعت البنطلون ومطلع زبي راحت فتحت بوقها معرفش ليه بتاعي مش بتاع حمار مثلا هو متوسط 19 سم بس هي باينها كانت بتتفرج علي سكس كتير ف بتحب تمثل اوي راحت مسكتو ب ايديها وتفت عليه وفضلت تدعكو ب ايدها كانت ناعمة نيييك وراحت مرة واخدة مدخلاه ف بوقها وفضلت تمص وانا اخليها تاكلو لاخرو لحد زورها وتكون زي متقول مخنوقة وفضلت تمص بتاع ربع ساعة وتلحس بضاني وتلحس الراس بلسانها وتلحس زبي كلو بلسانها وقالتلي انت من النوع الي مبيجبهمش بسرعة قولتلها ايوا قالتلي طيب قمت مخليها نايمة علي بطنها وبحسس بيه علي كسها وخرم طيزها لقيتها مسكتو ب ايدها وبدخلو فكسها انا وقفت عند الراس وقولتلها لا لاحسن افتحك وتبقي مصيبة قالتلي لا متخافش انا فتحاه من زمان قمت رزعو فيها مرة واحدة راحت الشرموطة فضحتني قالت اه سمعت الشارع كلو وانا كملت وحطيت ايدي علي بقها وفضلت كدا بتاع ظ§ دقايق قمت خليتها تلف وتفنس وطيزها كانت ليا قمت دخلتو ف كسها من ورا وهي تقول ااه ااه ااااخ اااه بيوجع اوي قولتلها عايزة تشوفي الوجع بجد قمت تافف علي طيزها ودخلتو براحة واحدة واحدة لحد اما دخل كلو وهي تقولي طيزي طيزيييي مش قادرة اااه اااه اااخ قمت فضلت انيك ف طيزها واطلعو وادخلو مرة واحدة وهي تقول اااه اااه بيوجعععع اوي يا ميدو ااااه قمت مطلعو من طيزها ومدخلو ف كسها واطلعو من كسها وادخلو ف طيزها وهكذا قمت نايم علي ضهري وخليتها تقعد علية وفضلت تنطط عليه وصوت طيزها وفاخدها وهي بتخبط ف زبي ملهوش حل قمت منيمها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلتو ف كسها وفضل انيك ف كسها بسرعة اوي ومت ضامم رجليها فوق بعض ومدخلو ف طيزها وهي خرم طيزها كان ديق اوي وهي اااه ااااااه مش قادرة هجيبهوم ولقيت نافورة اتفتحت من كسها ودي كانت اول بت انيكها وتجيبهم قمت انا لقيت نفسي هجيبهم جوه طيزها قمت مطلع زبي وجبتهم علي وشها وهي تلحس العشرة بتاعتي وتمص زبي شعور لا يوصف وقمت فضلت اقفش وابعبص وهي بتلبس الكلوت والسنتيانة وهدومها وقعدن مع بعض نحكي شوية لحد ما امها رنت عليها راحت قامت ولبست ومسحت وشها ونزلت

سكس جماعي - سكس مصري - سكس مشاهير - سكس محارم - صور سكس - عرب نار - سكس كويتي - سكس مغربي - سكس مساج - مقاطع سكس - صور زب - سكس مايا خليفة - نيك اخوات - رقص سكس - سكس لانا رودز - سكس اغراء

الأربعاء، 8 أبريل 2020

اول نيكه في حياتي الي فتحت عليا ابواب كتير

اول نيكه في حياتي الي فتحت عليا ابواب كتير

سكس - افلام سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - سكس مترجم - سكس عربي - سكس امهات - سكس اجنبي - سكس اخوات

اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا
بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
بدايه القصه
كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول

الاثنين، 6 أبريل 2020

قصص سكس نيكه فى زمن الكورونا على لسان صديقى

قصص سكس نيكه فى زمن الكورونا على لسان صديقى

مساء الخير على الجميع او صباح الخير حسب وقتك اللى بتقرا فيه القصه دى
ليا صديق حكالى عن احلى علاقه جنسيه مع جارته المتزوجه بيقولى نيكه بالكورونا الكل مقيم فى بيته ومحدش بيخرج غير بسيط خالص جالى صحبى امبارح الاحد 5 ابريل 2020 وحكالى عن علاقه مع جارته وطلبت منه انزلها هنا للمتعه لاصدقائى النسوانجيه نبدأ بليلة النيكه ومعاها وصف لاجسم بطلة القصه بدون ذكر اسماء
صديقى يسكن بالدور الثالث فى منزل مكون من اربع ادوار فوق منه جاره اللى بيشتغل فى السعوديه وبسب كورونا معرفش ينزل زوجته امراه فى سن 39 عندهم بنتين جسمها مليان لكن مظبوط حاجه كده زى ليلى علوى اليوم الموعود لصاحبى لقى بنت جارته بتقوله ياعمو شنطة مدرسة وقعت عندك فى البلكونه ممكن تجيبهالى دخل يجبها وبيبص لفوق لقى جارته بتنشر وصدرها مدلدل على السور طبعا من تحت الجلبيه يعنى المنظر اغراه المهم اداها الشنطه وبعد نص ساعه طلع السطح يعدل ماتور الطبق اهو يضيع وقت سمع باب شقتهم بيتفتح وهما خارجين الست وبناتها وفضل متنح لجسمها وهاج عليها وعلى طيزها المليانه وفى عقل باله بيقول اكيد هى نار بسبب غياب زوجها طيب انيكها ازاى دى المهم خرجو وعلى الساعه 8 كان فى عاصفه ترابيه جامده فصلتله اشارة العدسه طلع يركب السلك طبعا الدور الرابع محدش موجود والدنيا ضلمه وكذذلك السطح لقى جارته طلعه وراه بتجرى وبتقول ياريت متكنش الهدوم طارت وندهت عليه قبل ما يطلع على السطح يجبلها اللى وقع عنده نزل وفتح الشباك جاب جلبيتها اللى واقعه وطلع يديهلها لقاها سيباله باب الشقه مفتوح وهى واقفه فى بلكونة اوضة النوم بيقولى معرفش ايه دخلنى لغاية لجوه كده بس لقيت نفسى بدخل وبقفل باب الشقه وبدخل انده عليا لغاية مارجلى دخلتنى عندها وهى موطيه على السور بتلم اللبس ولمحت انها عامله منشر داخلى فى البلكونه للبس الحريمى بتاعها قولتلها البنتى الاصفر ده عليكى يجنن بصتلى وزعقت فيا وقالتلى اطلع بره يا سافل قولتلها سافل طيب ايه رايك السافل ده هيتسافل عليكى ورحت زاققها على السرير ونايم فوقها اققفش فى كل حته بجسمها وانا بقطع لبسها وهى تصوت وتزقنى بس كنت مزعتلها الجيبه والاندر وهى صوتها ابتدا يعلى اوى وبيحاول يكتمها لغاية ما عضته وزقته وطلعت تجرى قدامه عريانه من تحت وهو جرى وراها بس غلطة الشاطر بالفوره طلعت جريت على السطح وهو وراها مسكها جنب السور وابتدت تترجاه انها هتتفضح كده بس هو ولا سئل عنها ونزل البنطلون بالبوكسر وبيحاول يدخل زبه فى كسها وهى بتقاوام لكن خايفه تصوت فى كل المعافره دى زبه اتزق جوه كسها هى مقالتش غير اووووف اى وابتدت تعيط وهو ابتدى يرزع فيها جامد ويحلب بزازها ويطلعهم طبعا نزل جواها وقام واسبها على السطح متبهدلين تراب نزل ياخد دش وينزل التراب الاصفر واثار نيكه اغتصاب جارته بعد ربع ساعه لقى الباب بيخبط لبس البورنص وطلع يفتح لقا جارته نازله وماسكه فى ايدها جيبتها واندرها المقطعين ولبسه عبايه سودا وزقته ودخلت وقفلت باب الشقه ورمت اللبس فى وشه وضربته قلمين وراحت قالعه العبايه بقت واقفه قدامه ملط وقالتله بما اننا عملناه يبقا نكمل نيمها على السجاده ونزل يلحس كسها ويعضه وهى تشد راسه وشعره واهاتها ابتدت تعالى طلع على بطنها يلحسها ويقفش بزازها ويرضع منهم وهى مدت ايدها تمسك زبه وتدخله فى كسها راح رافع رجلها على صدرها وابتدت يرزع فيها بعنف وهى تصوت ويتنى رجلها على صدرها وينيكها بسرعه وعنف لغاية ما نزل فى كسها تانى بس المرادى برضاها بعد ماخلص كان نفسه يكمل ينيك فيها من طيزها بس لقاها قامت وتفت عليه ورزعته قلم تالت وطلعت شقتها ملط وسابت لبسها ليه بيقولى بالرغم انى الاستمتاع كان مبنى على الغصب بس كسها كان فى النيكه التانيه اسخن واقوى نبض من لحظة نيكة الاغتصاب


السبت، 16 نوفمبر 2019

تحرر 5 أيام في الغردقه

تحرر 5 أيام في الغردقه

ذهبنا انا و زوجتي الي فندق في الغردقه لتغير جو و الاستمتاع بالبحر و الطبيعه في تلك المدينه الساحره التي أحبها من زمان ... كان حجزنا في بداية الصيف ...و كان أغلب رواد الفندق من الاجانب و السائحين و قله قليله جدا من المصريين و العرب ... و كان فندق راقي جدا و 6 نجوم .....
المهم بعد وصولنا في أول يوم واستلام الغرفه استريحنا من السفر و كل منا أخد شاور و نزلنا نستكشف المكان و ناخد فكره عنه ...و مروه اخدت معاها المايوه الشرعي اللي كان عندها من زمان و صغير شويه عليها بسبب انها ملت شويه بعد الجواز
و خليتها تاخد معاها مايوه ليا انا كمان علشان لو حبينا ننزل البحر ....
و أثناء جولتنا وصلنا للبحر و اذا بمروه تقول البحر حلو أوووي و نفسها تنزل و بالفعل ذهبنا للمكان المخصص لتغير الملابس انا غيرت قبلها و خرجت كنا قاعدين في مكان اول صف علي البحر ... ولاحظت إنه كل البنات و الموجودين لابسين البيكيني أشكال و ألوان ... وصلت مروه و بتفرجني علي المايوه و اذا بيه ضيق جدا علي جسمها و مبين تفاصيل جسمها ...
مروه قالتلي انها مش لابسه من تحته اي حاجه بسبب أنه ضيق عليها ...
نزلنا البحر شويه و خرجنا .... و انا عمال ابص علي اللي رايحه و اللي جايه ..
مروهع قالتلي إيه عاجبينك الأجانب أوووي كدا ....
قولتلها انتي اجمد و أحلي منهم ... و إذا بي أسره عربيه تعدي من جنبنا بيدورو علي مكان كانوا شاب في حدود ال35س
و زوجته و طفلين ....زوجته كانت لابسه بيكيني .... و الموقف دا خلاني أتجرأ و اسألها ياتري يا مروه شكلك يبقي عامل إزاي لو لبستي بيكيني زي دا .... قالتلي بضحك و مرقعه اشتريلي واحد و نشوف ...
سكت شويه و قولتلها يعني انتي تقدري تلبسيه و ماتتكسفيش ...
قالتلي عادي مش انت معايا ...ولا انت اللي ممكن تتكسف ؟؟
قولتلها لا عادي الناس هنا كلهم لابسين كدا و محدش ليه دعوه بحد ..
بعدها مشينا روحنا المطعم اتغدينا و رجعنا للغرفه نمنا شويه و نزلنا بعدها بليل خرجنا و روحنا مول اشترينا المايوه ..
. قطعه كاش مايوه و تاني يوم نزلنا للبيسين و مروه مكسوفه جداً ...
و بعد عشر دقايق مروه اتأقلمت مع المايوه و بقي عادي ...و من بعد كدا مروه أخدت راحتها خالص في اللبس طول ماحنا خارجين ..لبس خفيف مبين جسمها و لبس ضيق جدا عليها ....و انا في خلال الكام يوم دول مستمتع جدآ بمروه و جسمها و حلاوتها .و جاذبيتها .. مروه حست بتحرري و أد إيه انا مستمتع بلبسها المتحرر ..
و بدأ تفكيري بحاجات مجنونه متحرره هحكيلكم عنها في القصه القادمه

الأحد، 13 أكتوبر 2019

قصتي مع اول شخص غير زوجي

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا - رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

سكس مترجم
مقاطع سكس
سكس سوداني
سكس هندي
افلام سكس مصري
سكس مصري
صور سكس
صور سكس متحركة
صور كس
تحميل سكس
سكس جديد
افلام سكس مترجم

الأحد، 1 سبتمبر 2019

قصص سكس : فتحت مرات صحبي



صحبي لسه متجوز جديد روحنالو يوم الصباحيه نباركلو علي الجواز لاقيناه زعلان روحت قولتله تعالي نقف ف البلكونه طلعنا بقوله مالك يسطا راح عيط هديتو وبدء يحكي قالي امبارح اول مدخلنا وغيرنا وكده ودخلنا ع السرير بتاعي موقفش ولا عرفت اعمل حاجه قالتلي انت شكلك خول وانا تعبانه ولازم تريحني قولتلو طب عملت ايه قالي بقيت امصلها وهيا تشتم فيا وتضربني شخرتلو وشتمتو قالي لازم تساعدني يسطا قولتلها طب اعمل ايه انا قالي لازم تيجي انت تفتحهالي عشان انا فهمتها تقول لمامتها انها كانت تعبانه من الفرح فمعملناش حاجه قولتله لا طبعا انا لايمكن اعمل كده #عيط وزعل وكان هيرمي نفسه من فوق منعتو وقولتلو طب اسئلها الاول بليل اتصل بيا قلي هيا بتقولك انا نفسي تيجي انت تفتحني وداني اكلمها قالتي انا عوزااااك دلوقتي لعمل فضيحه لصحبك الخول قولتلها انا جاي دلوقتي روحت خت العربيه وروحت بسرعه خبطت ودخلت صحبي باصصلي ومكسوف هيا طلعت من جواه لابسه قميص النوم شفاف قالتلي بص انا لازم اتناك انهرده ودلوقتي عشان انا تعبانه ولا انت زيه انا سخنت وقومت روحت جايبها من شعرها ورميها ع الارض وقطعتلها القميص وقلعت هدومي بسرعه ونيمتها علي ضهرها وهيا كانت هاااايجه فشخ روحت مدخل زبي ف كسها اضربها علي بزازها وجسمها كلو بيتهز وكسها بينزل دم قالتلي سيبو يجيب دم ونيك فيااا وتشتم ف صحبي تقولي ياخول شايف الدكررر هوه ده الراجل مش انتي اااه وتصرخ طلعتو من كسها دخلتو ف طيزها راح صحبي رفعلي رجليها وهوه فوق بطنها بقت تضربو ع طيزه وتبعبصو وتصرخ من المتعه وهوه مبسوووط وانا زبي هاايج وعروقه بارزه ومشدود تصرخ وتقولي نيك يادكر انا متجوزه خرووف نيكني قدامه خليه يتعلم منك وانا افشخ فيها وقفش ف طيازها وضربها طيزها بقت حمررره دم من الضرب وهيا تدعك ف كسها من المتعه وجوزها نزل يبوس فيها ويلعب ف كسها وهيا ماسكه بضانه وتبعبصو وهوه عاوز ينزلهم يقولها بعبصيني عشان انزلهم علي وشك وصحبي ينزلهم فيكي روحت مطلع زبي من طيزها كانت ضيقه ودخلو ف كسها ومشي زبي عليه وسخنت دخلتو كلو جواها وهيا تقولي نزلهم يادكري عاوزه احس بيهم جوه كسي عشرني يافحل روحت مسرع زبي جواها والشهواه عندي ذااادت وزبي سخن ونازلين اول منزل اللبن جواها صرخت بصوت عالي وتقولي احححح سخنين اوي ف كسي ••••


سكساوي - افلام سكس - سكس امهات - سكس عربي - سكس اجنبي - سكس مترجم -سكس مصري - سكس محارم - صور سكس متحركة - صور زب - صور كس - افلام سكس مترجم- افلام نيك

الأربعاء، 14 أغسطس 2019

قصة اللقاء الثاني مع مدام صفاء



في التجربه الاولي ليا مع مدام صفاء كانت ممتعه ليا جدا وحسب كلامها هي كمان انبستطت جدا بعد كده قعدنا فتره نتكلم تليفونات وصوتها كان كله محن بيهيجني اكتر واكتر... اتفقت معاها اني هقول لاهلي اني عندي شغل بليل واطلعلها ونقضي اللليل كله وفعلا عملت كده وطلعتلها بس المره ديه كانت لابسه قميص نوم احمر اشد من اللي فات مليون مره اول ما شوفتها مقدرتش امسك نفسي ختها في حضني و مسكت شفايفها بوس و تحسيس علي قميص النوم قلعتها مكنش في ولا شعره في جسمها عكس اللقاء الاول قولتلها ايه ده انتي حلقتي شعر جسمك قالتلي اه يا روحي علشان تعرف انك غالي عليا واستعدلك المره اللي فاتت كانت علي سهوه كده وانا كنت مستنياه الفرصه ديه من زمان وكنت هنضف جسمي لمين يعني لكن دلوقتي انا بتعتتك ملكك ولازم ابقي علي سنجة عشرة قولتلها انتي في كل حالاتك حلوه بس المره ديه جسمك باين جماله و قد ايه هو نااااار كانت مستخبيه جسمها كان بيلمع وناااااااعم جدا غير ان كوسها كان بارز و بيلمع قعدت احسس عليه والعب بين الشفرتيم ابتدي عسلها ينزل بقي يسهل اللعب وهي بتقول اااااه اووووف روحت حاطت بوقي في بوقها وبوسنا بعض بوس رومانسي جدا مع لعب باللسان وهي كانت محترفه جدا في اللعبه ديه ... ايدي علي كوسها بنبوس بعض وفي صهد طالع من بزازها مهيجني اكتر ... راحت سابت بوقي ونزلت علي رقبتي قعدت تمص فيها راحت سحباني علي اوضة النوم قعدت العب في ظيازها وابعبص فيها لحد ما دخلنا ..نمنا علي السرير راحت بيساني وقعدت تنزل وتلعب في شعر صدرى قالتلي ايه ده الشعر ده انا بحب الرجاله المشعريين مش زي المنيل طليقي كان زيه زيه انا حتي كنت مشعره عنه هههههههه.. ونزلت علي زبي وحطته في بوقها وباديها بتلعب في بضاني .. زبي في بوقها وهي بتلعب بيه بلسانها وتدخلها لاخره وتروح مطلعاه اكنها بتمص مصاصه مستمتعه جدا لدرجة كان ريقها بيزل زي السيل قولتلها ايه ده مالك انا قولت اني جبتهم من غير ما احس ههههه بصتلي بنظره كلها شهوه وقالتلي وهي بتبلع ريقها اكنه بوق مايه من كتره في بوقها اسكت انا حاسه اكني اول مره اشوف زب انت جيتلي منين بس راحت نزله علي بضاني وتحطهم في بوقها وتحركهم يمبن وشمال وسامع منها امممم اممممم اععممممم وتزغزغهم بسنانها وتلف لسانها حواليهم راحت لاحسه زبي وبلعت ريقها روحت قايم وماسك بزازها تقفيش ومص وهي بتدعك زبي بيديها روحت باسيها بوسه طويله جدا لدرجه اني شيلت بوقي لما حسيت ان في كمية ريق مش طبيعية وانا ببعد ريلت كتير قالتلي انا كلبتك انا شرموطتك ريحني بقي وحط زبك في كوسي مش قادره قولتلها لا خليكي كده روحت باعد شويه قالتلي متعذبنيش وهجمت عليا بوس انا بتقطع قولتها صعبتي عليا مسكت كوسها لاقيته منتفخ قوي واحماااار وعليه عسلها كتير قوي روحت مدخل زبي وهي اوووووف اححححح امممم ياااااااااه مكملتش دقيقه لاقتها بترتعش جامد قوي ولاقيت فيضان ونازل منها وملوش اخر بصيت عليها لاقيتها غايبه في حته تانيه وعنيها كلها بيضا اتخضيت عليها قولتها صفاء صفاء انتي معايا صمت تام بس بتتحرك عرفت انها لسه معايا روحت ضممها عليا جامد .. روحت مدخل زبي في كوسها ونيك مستمر شويه وجمعت اعصابها راحت جيباهم تاني قالتلي متجبهمش في كوسي عايز ادوق لبنك روحت مخرج بتاعي من كوسها راحت ضمه صدرها علي بعض وقعدت انيك في بزازها اكني بنيك في جيلي وهي بتاوه بلبونه مع محن يهيج اكتر ما انا هيجان قولتلها هجبهم اتعدلت بسرعه وراحت حطا زبي في بوقها وشافطاا كل اللبن اللي جيه وسايته شويه راحت بلعااههم و مسحت المتبقي بلسانها وراحت مترميه علي ضهرها وصمت تام قعدنا في حضن بعض نص ساعه بعدين قامت راحت الحمام .. اليوم مخلص بس انا هنهي اللقاء لحد كده انا حبيت انقل تجربتي معاها لاني فعلا انبسطت معاها جدا

قصة عمارة النسوان 1

قصة عمارة النسوان 1

في البدايه القصه احداثها معظمها حقيقيه لكن بعض الاحداث خياله زي الاسماء والعناوين..،..،
اسمي حسام عندي حاليا 24 سنه طولي 177 ووزني 70 بشتغل....... مش مهم بقا مش هياثر في الاحداث لان معظمها في الماضي...... ، اسكن في عماره كبيره في احد احياء اكتوبر تتكون من 10 ادوار كل دور شقتين ما عدا اخر دورين شقه واحده في كل دور حكايه
لما كان عندي 8 سنين انتقلنا لاكتوبر ابويا كان شاري الشقه دي وبيشطبها اول لما خلصت سكنا فيها كانت تقريبا العماره فاضيه ما عدا احنا والدور الي تحتنا احنا كنا في الدور الرابع 
العماره كانت اعباره عن الدور الاول اوضة البواب ومحل كبير كان تاجير عربيات للافراح
والدور التاني كان شقتين كان عباره عن عيادة دكتور امجد دكتور اسنان والتانيه عيادة الدكتوره سهام مراته دكتورة عيون..
الدور التالت اول شقه بتاعة الاستاذ علي ومراته الجامده مني كانو عمرهم في الاربيعنات كده اتطلقو بعد كده وهي قعدت في الشقه لوحدها لانها مبتخلفش والشقه الي قصادها صاحبها مسافر ومراته بتيجي كل فتره تبص علي الشقه وتقعد يوم او يومين وتمشي
الدور الرابع بتاعنا كنا الاول واخدين شقه بعد كده خدنا التانيه عشان اخويا محامي وفتحها مكتب محاماه 
هكمل باقي الادوار في اخداث القصه قولت دول بس لانهم اول شقق سكنت في العماره 
اسرتي بتتكون مني انا وابويا وامي واخويا الكبير اياد 29 سنه والصغير هادي 15 سنه ابويا وامي محاسبين في شركه في القاهره وبعد كده انتقلو في فرع الشركه في البحرين من 4 سنين 
اول ما جيينا العماره من حوالي 16 سنه كنت لسه مش عارف حد ولا كنت بنزل الشارع غير مع اخويا الكبير حتي المدرسه كنت بروح معاه فضلت كده لحد ما دخلت الاعدادي ولحد ما بقا عمري 13 سنه كنت لسه مبلغتش طبعا في الفتره دي كنا اتعرفنا علي استاذ علي ومراته مني كنا بننزل نقعد معاهم لكان بيحبونا اوي لانهَم مش بيخلفو واغلب الاوقات كنت بنزلها انا لانها كانت مدرسة احياء فكانت بتذاكرلي علوم وانا في ابتدائي واعدادي طبعا كانت بتقعد معايا براحتا خالص بقمصان نوم عريانه خالص بحكم اني طفل قد ابنها يعني وعادي وهي كانت بتعتبرني ابنها فعلا كنت سعات كمان انزل ابات معاها لما جوزها يسافر وحتي وهو موجود كنت ببات معاهم عادي كنت ساعتها لسه صغير
مرت سنين علي كده لحد ما دخلت 2 اعدادي بدات مشاكل كتير بين علي ومني عشان الخلفه وضغط اهله عليه خلاه يطلقها وكتبلها الشقه باسمها عشان ميظلمهاش لانه كان بيحبها اوي 
زعلت طبعا مني جدااا من الحكايه دي ولما كنت انزل عندها كان بيبقا باين عليها اوي بس مع الوقت بقا نسيت شويه بس طبعا الي اتعودت علي حضن رتجل متقدرش تعيش من غير حضن يدفيها نسيت اوصفلكو مني كانت في الوقت ده حوالي 30 سنه كده طولها 160 ووزنها 70 بس جسمها كان جامد عامله زي الهام شاهين كده 
زادت مرات بياتي عندها حتي كنت ساعات اقعد عندها اسبوع كامل ولان اهلي دايما مشغولين وكان اخويا هادي لسه طفل صغير كان شاغل وقتهم فكان عادي بالنسبالي اني انزل عند مني براحتي حتي هي كانت بتطلب من امي اني انزل عندها وكانت بترحب جدا بكدا 
بدات تقرب مني اكتر وتتكلم معايا بحريه اكتر 
مني : اخبار الدروس ايه يا حس
انا :تمام يا طنط لسه هبدا كمان يومين انتي عارفه كنا اجازه بقا
مني : يا واد ما قولتلك بلاش طنط دي بقا بتحسسني اني عجزت انا اضغر من امك يجي بعشر سنييين ههههههههههههه
انا :هههههههه طب اقولك ايه يا طنط مهو مينفعش برضو انتي اكبر مني
مني :تاني طنط ههههه بص لما نبقا قاعدين مع بعض قولي يا مني عادي او يا مونمن ههههههههه
انا هههههههههه ماشي يا مونمن 
كنا ساعتها في الشتا كنا في اجازة نص السنه وكنا بقعد مع بعض علي السرير تحت البطانيه نتفرج علي التلفزيون في اوضتها ولما نيجي ننام كنت بروح انا الاوضه التانيه 
طبعا انتو مستنيين سكس ونيك بقا وحجات تحت البطانيه ههههههههه بس الجزء ده تعارف وتسخين كده للجاي في الاجزاء الجايه انتظروا الجديد في الجزء الجاي

افلام سكس
افلام سكس مترجم
افلام نيك
سكس محارم
سكس امهات
صور سكس
تحميل سكس
سكس جديد
نيك امهات

الجمعة، 24 مايو 2019

زوجة زميلي في العمل محرومة من السكس

هذه هي قصتي زوجة زميلي في العمل المحرومة من النيك. كان لنا زميل في العمل يُعرف عنه الزمت الشديد حيث كان لا يحب المجاملات أو المرح، ويحب الصراحة دائماً. المهم أنه لم تكن تربطني به أي صفة مشتركة إلا الصراحة، أما بالنسبة للمرح، فأنا كنت متميز في ذل وأحب مجاملة الناس، وأحياناً كنت أحب التطلع إلى مؤخرات النساء وأحاول أن أفتح أي حوار مع الفتيات حتى أتمتع بالنظر إلى نهودهن، ونحن نسير بسرعة أو نقفز على الرصيف. المهم كان صديقي يعيش في قرية ريفية مع زوجته المشهورة بالجمال، وقد استأجر شقة من غرفة واحدة في القاهرة لكي يكون قريباً من مكان عملنا. وفي يوم أصابه الأعياء وأضطررنا أن ننقله إلى المستشفى، وهناك فوجئت به يقترب من أذني ويطلب مني أن أتصل بمنزله لكي أطمئن زوجته ، وأخبرهم أنه لن يستطيع الحضور هذا الأسبوع، وإنه في حال سألتني عنه أبتدع أي قصة أخرى. المهم ذهبت أنفذ ما قال لي، وهاتفت زوجته وأخبرتها بما قاله لي لمنها تفاجأت وظلت تسألني كثيراً حتى أغلقت الهاتف معها لكي أهرب من أسئلتها. ذهبت إلى البيت ونمت حتى أستيقظت على جرس الهاتف. رددت عليه، وفوجئت بإنها زوجته تحادثني، وتسألني إذا كنت أنا الذي أتصل بها بالأمس بخصوص زوجها. أجبتها بالإيجاب. فأخبرتني إنها تريدني أن أقابلها في محطة القطار لإنها حضرت إلى القاهرة، لكنها لا تعرف أي شيء هنا. رغم أنني تفاجأت، لكنني وجدت نفسي أخبرها بأنني قادم في الطريق.
ذهبت إلى محطة القطار، وأنا لا أدري ما علي فعله، واتسأل في نفسي لماذا جاءت الآن؟ ولماذا لم تنتظر حتى الصباح، خاصة وأنني شعرت من مكالمتي أنها سعيدة لإن زميلي لن يحضر إليها هذا الأسبوع. المهم ذهبت وياللتني لم أذهب … فجأة وجدت جرس الهاتف يرن بنفس الرقم الذي هاتفتني منه زوجته، وقبل أن أضغط على زر الرد كان الهاتف فصل شحن، وفي نفس اللحظة شعرت بيد تلمس كتفي بحنان وسيدة تسألني: أستاذ؟!! أجبتها: نعم. وجدت نفسي أنطقها بتنغيم طويل وأنا منبهر من فتاة أقل ما يقال عنها أنها بريئة تحتاج فقط إلى جناحين لكي تصير ملاك، هادئة لكن يعلوها مسحى من الحزن، لكنها جميلة جداً. المهم سلمت عليها، وجلست اسألها عن السبب وراء مجيئها وسبب عدم تصديقها لي، وغيره وغيره، وهي سائرة بجواري حتى خرجنا من محطة القطار، والتفتت لي فجأة وقالت لي: بالفعل مثل ما أخبرني زوجي فقد وصفك بأنك خفيف الظل ذو لسان طلق وجسم أحلى، هلا تتوقف عن الاسئلة ولنذهب لتناول العشاء لأني جائعة. لم تعطني فرصة لكي أرد، وجذبتني من يدي زأدخلتني إلى الحاتي، وطلبت الطعام، ووضعت النقود في جيبي خفية. حاولت أن أدفع يديها أو أتحدث، لكنها قاطعتني: لو تحدثت سأصرخ في المحل وأخبرهم بأنك تحاول معاكستي. قلت لها: يا بنت الناس بالنسبة للأكل فأنا لا أريد أما بالنسبة لكي فخذي الطعام وكليه مع زوجك في المستشفى.
فتحت كف يدها بشيء يلمع، ولما دققت نظري عليها، وجدته مفتاح. وقبل أن اسأل، أخذت الطعام وجذبتني من ذراعي، وأستوقفت أحد التاكسيات، وأشرت عليه بالذهاب إلى أحد المناطق الراقية. وقبل أن أتحدث، أخبرتني بأنها تعلم أن زوجي في المستشفى وأن الشركة أتصلت بها وأخبرتها بالموضوع قبل أن أتصل أنا بها. المهم توقفنا أمام عمارة عادية، لكنها ذات مدخل فسيح. ووجدتها تفتح شقة كبيرة أكبر حتى من مقر شركتنا أنا وزملائي العشرين. وبدون أي مقدمات، دخلت إلى الحمام وأخبرتي أنها ستزيل من أثرالسفر عن جسدها، ووبدون أي مقدمات أنزلت سحاب “سوستة” الجلباب الذي كانت ترتديه حتى تخصلت منه لتكشف عن نهدين متناسقين كأنهما مرسومان بريشة فنان، ونظرت في المرأة عليها ونادت علي لكي أحضر إليها. سألتها عما تريدني أن أفعله، فطلبت مني أن أغلق نافذة الحمام. لكي لا أطيل عليكم، ظللت أسحب في قدمي وأنا لا أدري ما هي نهايتها معها، وبمجرد ما وصلت إلى الحمام، فوجئت بها تلقي بنفسها علي، ودفعتني إلى الباب لأصطدم به. ووجدتها تطلب مني النزول في البانيو، وبدأت تمسح بكفيها على شعر صدري. شعرت بالرعشة تسري في جسدي. سألتني: هل تشعر بالبر، خذ هذه لكي تدفأك. ووضعت شفتهيا على شفتي السفلية، وأدخلت لسانها بقوة إل داخل فمي، وشعرت بلسانها مثل الهلام يتمايل في سقف حلقي، وأصابعها على ذهبت إلى سحاب الجينز، وفتحته بلمسة واحدة، ليمتد أمامها قضيبي المنتصب، وصاحت بنشوة: ياااه كل هذا تخبأه عني تحت البنطلون. وأنزلت الكيلوت الذي كانت ترتديه، ونزلت على ركبتيها وبدأت تمص في قضيبي كأنها أول مرة تشعر بطعمه في فمها، وتصل بها إلى منتصفه في فمها وتخرجه مبلل بلعابه حتى قذفت لبني الذي أبتلعته كله في فمها. جذبتها من يديها لأوقفها أمامي ونظرت في عينيها طويلاً، ثم قبلتها بكل شههوة شعرت بها منذ رأيتها، حتى ذهبت في دنيا أخرى، وظللت أرجع بها إلى الخلف حتى وضعت في البانيو، وأعتليتها فيها، وفتحت المياه لتنهمر علينا ونحن فيه. قلعتها الكيلوت الذي كان قد أبدل من الماء المنهمر لأرى كسها كان لونه وردي مثير. ظللت أالحس فيه وأمص الشهد من كسها حتى طلبتنب بصوت خافت أن أرحمها وأضع قضيبي في كسها المحروم. رفعت رجليها على كتفي ووضعت قضيبي في كسها ليزوب في بركة شهدها المنمهمر مثل المطر وكأنها أول مرة يدخل فيها أي شيء، وقذفته لبني في داخله. ظللنا طيلة هذا الأسبوع نذهب إلى زوجها في المستشفى في الصباح لنعود لأنيكها في الحمام طيلة اليوم.

افلام سكس
افلام نيك
سكس مترجم
سكس اجنبي
افلام سكس مترجم
سكس مصري
صور سكس
قصص سكس
صور سكس متحركة
صور كس
صور زب
سكس امهات
سكس حيوانات
مقاطع سكس
افلام 6